Päivikki Partinen
Valmentaja, koiratanssituomari


Aktiiviharrastaja ja koirahörhö vuodesta 1995. Olen valmentanut muita jo kolmisenkymmentä vuotta. Harrastan ja koulutan useita eri lajeja ja olen kilpaillut suurimmassa osassa lajeistani SM-tasolla, kahdesta lajista olen saavuttanut SM-mitalin. Valmennan agilityä, hoopersia, koiratanssin freestyleä sekä htm:ää, rally-tokoa, tokoa, näyttelykoulutusta ja junior handlereitä sekä olen koiratanssin ylituomari.
Rakastan valmentamista ja sitä tunnetta, kun valmennettavat edistyvät. Ja varsinkin sitä, kun saan ohjaajan ylittämään itsensä, poistumaan mukavuusalueeltaan sekä onnistumaan sellaisessa mihin ohjaaja itse ei edes ajatellut kykenevänsä. Sytyn siitä, että eri koirakoille toimii erilaiset niksit ja asioita opitaan eri tavoilla - unohtamatta ohjaajan mentaalipuolen merkitystä. Opittava ei koskaan lopu valmentajana eikä treenaajana. Varsinkaan, kun omat rotuni eivät ole olleet puudelia lukuunottamatta ihan niitä perinteisimpiä harrastuskavereita eli kääpiösnautsereita, lagotto ja nyt prahanrottakoira.
kesäkuu
heinäkuu
elokuu
syyskuu
lokakuu
marraskuu
joulukuu